Dag 30: De laatste dag al weer

Behalve dat we vandaag de doos en stoelen weer gaan ophalen bij Road Bear, hebben we verder geen plannen voor de rest van de dag. Jammer genoeg is het weer, dat gister nog zo lekker was, weer aardig omgeslagen. Het miezert/regent zo goed als de hele dag.

In de ochtend heeft Marja nog wel een encounter met de Bald Eagle. Maar nog steeds zit of vliegt hij net even te ver weg om echt goede scherpe foto’s te maken. En het sombere weer helpt natuurlijk ook niet mee.

naamloos-7887
naamloos-7931
naamloos-7974
naamloos-7817
naamloos-7834

We douchen op ons gemak en na nog een bakje koffie rijden we richting Road Bear. We kiezen nu een route die hoofdwegen niet meeneemt. En dit keer rijden we bijna in een rechte lijn (nou ja, denkbeeldig dan) naar Road Bear.

Binnen 5 minuten ben ik weer buiten met de doos en de stoelen en kunnen we weer op pad.

We gaan toch nog een keer bij de Mall langs. Daar kopen we nog een paar schoenen. Ik een lichte instapper en Marja een lichte instapper en een paar sportieve schoenen. Ik heb natuurlijk eerder al een paar schoenen gekocht. Dus op dat vlak lopen we gelijk op.

We gaan daarna lunchen bij een visrestaurant, Duke’s Chowder Restaurant (ongeveer). Marja wil nog een keer een Clamchowder eten. Ik heb o.m. een crabcake als voorafje.

Na de lunch gaan we weer terug naar ons appartement. Als we een benzinepomp zien onderweg wil ik de auto ook voltanken. De ene pomp die we zien, zien we te laat. Nou ja dan rijd ik straks nog wel even naar een pomp.

Als we aankomen bij het huis komt Chris ons al tegemoet en helpt ons de doos en stoelen in de garage op te bergen. Die kunnen we volgend jaar hier weer ophalen. En waarschijnlijk gaan we hier dan ook weer een paar nachten slapen. Als hij hoort hoe laat we op moeten zegt hij, dat ze croissants hebben die we als ontbijt kunnen krijgen. Maar we hebben nog aardig wat eetbaars in ons appartement, dus we bedanken hem hartelijk voor het aanbod, maar nemen het niet aan. We willen ze niet tot last zijn.

En dan is het de dag volmaken. Met koffie, een blikje cola, lezen, tv kijken of Kavanaugh wordt toegelaten tot de Supreme Court. Het lijkt er wel op, maar het is nog niet gedaan. Wie weet wat er morgen (zaterdag) nog kan veranderen bij de beslissende stemming.

Vanavond gaan we de koffers nog een keer herpakken. Die hebben we natuurlijk voor het afleveren van de camper een beetje volgestouwd. Dus dat moet nog even netter en beter verdeeld.

En dan is het morgen heel vroeg op. We moeten om ongeveer vijf uur op het vliegveld zijn. Gelukkig is dat niet zo ver hier vandaan. Maar ik ga toch nog even met de auto op pad naar de dichtsbijzijnde pomp om hem vol te tanken. Dan is dat ook maar gebeurd en hoeven we dat morgenvroeg niet te doen.

Ik ben benieuwd hoe laat we op zijn. De ervaring is, dat we meestal veel eerder op zijn dan echt nodig. En als we dan toch op zijn, dan gaan we meestal ook maar eerder op pad. Dan zijn we maar door security en kunnen we op ons gemak onze vlucht van 7.00 uur (in de morgen dus) afwachten.

Als alles gaat zoals gepland staan we dan zondagochtend om kwart over tien in de ochtend weer op Schiphol.